Dziś w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie odbyły się pierwsze etapy rekrutacji dla kandydatów pragnących rozpocząć służbę w formacji policyjnej. Uczestnicy przystąpili do testu wiedzy oraz testu sprawności fizycznej, które stanowią kluczowe elementy selekcji. Dla osób zainteresowanych karierą w policji przypomniano także szczegóły dotyczące dalszej rekrutacji oraz lokalizacje, gdzie można składać dokumenty. Zachęcano do składania aplikacji, przypominając o możliwościach rozwoju zawodowego.
Dwie grupy kandydatów przybyły dzisiaj do jednostki, by sprawdzić swoje umiejętności. W Sali Konferencyjnej odbył się test wiedzy, składający się z 40 pytań dotyczących funkcjonowania Policji, z których każda poprawna odpowiedź premiowana była jednym punktem. Test trwał 40 minut i nie był etapem eliminacyjnym, co oznacza, że wszyscy uczestnicy mają szansę przejść do kolejnej fazy rekrutacji, niezależnie od zdobytej liczby punktów.
Po teście wiedzy kandydaci przystąpili do testu sprawności fizycznej, który obejmował osiem różnych ćwiczeń. Czas na ich wykonanie wynosił minutę i 41 sekund, a maksymalna liczba punktów, jaką można było zdobyć w tym etapie, wynosiła 60. Test previz zróżnicowane umiejętności motoryczne, w tym wytrzymałość, szybkość oraz równowagę. Kolejne etapy rekrutacji obejmują m.in. badania psychologiczne, rozmowy kwalifikacyjne oraz weryfikację danych osobowych kandydatów.
Kwestie związane z rekrutacją do Policji w Lublinie obejmują również możliwość składania aplikacji w lokalnych jednostkach. Kandydaci mogą dostarczyć dokumenty do Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Narutowicza 73. Osoby zainteresowane mają szansę na rozwój w różnych obszarach, takich jak prewencja czy zwalczanie cyberprzestępczości. Służba w Policji to nie tylko wyzwanie, ale również perspektywy na stabilne zatrudnienie oraz możliwość samorealizacji.
Źródło: Policja Lublin
Oceń: Rekrutacja kandydatów do Policji w Lublinie – pierwsze etapy już za nami
Zobacz Także